Трилер у кращих традиціях «Зниклої» Джилліан Флінн і «Жінки у вікні» А. Дж. Фінна
Молода сім'я, ідеальний побут, ідеальні стосунки. Сем - ідеал чоловіка. Меррі - чудова мати і господиня. І восьмимісячний малюк Конор, янголятко. Зараз вони живуть у Швеції, в будинку з квітучим садом... Меррі запрошує подругу дитинства на ім'я Френк погостювати у них якийсь час. Поступово Сем починає проявляти до неї підвищену увагу, і це лякає молоду дружину. А ось Френк зауважує дещо дивне у відношенні Меррі до сина... З кожним новим днем, проведеним у сім'ї, Френк переконується, що все, що вона бачить - ілюзія, маски, за якими ховаються справжні обличчя: жорстокі, деспотичні та кошмарні. Але іноді краще не знати чужих таємниць...
Трилер у кращих традиціях «Зниклої» Джилліан Флінн і «Жінки у вікні» А. Дж. Фінна
Молода сім'я, ідеальний побут, ідеальні стосунки. Сем - ідеал чоловіка. Меррі - чудова мати і господиня. І восьмимісячний малюк Конор, янголятко. Зараз вони живуть у Швеції, в будинку з квітучим садом... Меррі запрошує подругу дитинства на ім'я Френк погостювати у них якийсь час. Поступово Сем починає проявляти до неї підвищену увагу, і це лякає молоду дружину. А ось Френк зауважує дещо дивне у відношенні Меррі до сина... З кожним новим днем, проведеним у сім'ї, Френк переконується, що все, що вона бачить - ілюзія, маски, за якими ховаються справжні обличчя: жорстокі, деспотичні та кошмарні. Але іноді краще не знати чужих таємниць...
Трилер у кращих традиціях «Зниклої» Джилліан Флінн і «Жінки у вікні» А. Дж. Фінна
Молода сім'я, ідеальний побут, ідеальні стосунки. Сем - ідеал чоловіка. Меррі - чудова мати і господиня. І восьмимісячний малюк Конор, янголятко. Зараз вони живуть у Швеції, в будинку з квітучим садом... Меррі запрошує подругу дитинства на ім'я Френк погостювати у них якийсь час. Поступово Сем починає проявляти до неї підвищену увагу, і це лякає молоду дружину. А ось Френк зауважує дещо дивне у відношенні Меррі до сина... З кожним новим днем, проведеним у сім'ї, Френк переконується, що все, що вона бачить - ілюзія, маски, за якими ховаються справжні обличчя: жорстокі, деспотичні та кошмарні. Але іноді краще не знати чужих таємниць...