Що це взагалі таке? 150 років сучасного мистецтва в одній пілюлі (+ набір листівок з репродукціями робіт Анатолія Криволапа у подарунок!)

Loading...

Що це взагалі таке? 150 років сучасного мистецтва в одній пілюлі (+ набір листівок з репродукціями робіт Анатолія Криволапа у подарунок!)

Видавництво:
ArtHuss
Рік:
2017
Мова:
Українська
Оціни книгу:
|

Іронічний нон-фікшн, який пояснить чому ліжко Трейсі Емін – це мистецтво, а ваше – ні. Через сотні прикладів Ґомперц формує нове бачення та усвідомлення сучасного мистецтва, перетворюючи його на «живу» та «жваву» історію, а не мовчазну музейну колекцію.

Вілл Ґомперц — редактор «Бі-бі-сі Мистецтво». Сім років працював директором галереї «Тейт». Серед його зацікавлень особливе місце займає сучасне мистецтво. Ґомперц пише про мистецтво для «Таймс», «Ґардіан» та «Бі-бі-сі». У 2009 році створив популярне комедійне шоу одного актора про сучасне мистецтво на Единбурзькому фестивалі. Нью-йоркський журнал «Кріейтівіті» визнав Ґомперца одним із п’ятдесяти найкращих креативних мислителів.

Оціни книгу:

Іронічний нон-фікшн, який пояснить чому ліжко Трейсі Емін – це мистецтво, а ваше – ні. Через сотні прикладів Ґомперц формує нове бачення та усвідомлення сучасного мистецтва, перетворюючи його на «живу» та «жваву» історію, а не мовчазну музейну колекцію.

Вілл Ґомперц — редактор «Бі-бі-сі Мистецтво». Сім років працював директором галереї «Тейт». Серед його зацікавлень особливе місце займає сучасне мистецтво. Ґомперц пише про мистецтво для «Таймс», «Ґардіан» та «Бі-бі-сі». У 2009 році створив популярне комедійне шоу одного актора про сучасне мистецтво на Единбурзькому фестивалі. Нью-йоркський журнал «Кріейтівіті» визнав Ґомперца одним із п’ятдесяти найкращих креативних мислителів.

Іронічний нон-фікшн, який пояснить чому ліжко Трейсі Емін – це мистецтво, а ваше – ні. Через сотні прикладів Ґомперц формує нове бачення та усвідомлення сучасного мистецтва, перетворюючи його на «живу» та «жваву» історію, а не мовчазну музейну колекцію.

Вілл Ґомперц — редактор «Бі-бі-сі Мистецтво». Сім років працював директором галереї «Тейт». Серед його зацікавлень особливе місце займає сучасне мистецтво. Ґомперц пише про мистецтво для «Таймс», «Ґардіан» та «Бі-бі-сі». У 2009 році створив популярне комедійне шоу одного актора про сучасне мистецтво на Единбурзькому фестивалі. Нью-йоркський журнал «Кріейтівіті» визнав Ґомперца одним із п’ятдесяти найкращих креативних мислителів.

books
На жаль, ніхто немає даної книги
Будь першим, та залиш свій відгук про книгу