Помаранчевий надувний пес. Буми, потрясіння та жадоба на сучасному арт-ринку

Loading...

Помаранчевий надувний пес. Буми, потрясіння та жадоба на сучасному арт-ринку

Видавництво:
ArtHuss
Рік:
2018
Мова:
Українська
5,00
(1 оцінка)
Оціни книгу:
|
|

За два дні восени 2014 року на аукціонах «Сотбіз» і «Крістіз» у Нью-Йорку покупці витратили 1,7 мільярда доларів на сучасне мистецтво. Склади у вільних економічних зонах по всьому світу забиті мистецтвом для перепродажу. Один із п’яти сталевих надувних псів Джеффа Кунса пішов з молотка на 50% дорожче за будь-який інший витвір живого митця. Картину Крістофера Вула із цитатою з фільму Френсіса Форд Копполи – чотири ряди чорних літер на білому тлі – купили за 28 мільйонів доларів. У «Помаранчевому надувному псі» економіст і автор бестселерів Дон Томпсон наводить ці та інші вражаючі факти про сучасний арт-ринок верхнього цінового сегменту. Він пропонує свіжий і провокативний погляд на елітний арт-ринок, досліджує, що вступає у гру, коли йдеться про колообіг величезних сум, і що штовхає покупців, навіть на несвідомому рівні, надавати творам такої високої комерційної вартості.

Томпсон аналізує поведінку покупців і продавців у змаганні визначати й змінювати цінність мистецтва на нинішньому міжнародному ринку, від Нью-Йорка до Лондона, від Сингапура до Пекіна. Стережіться, якщо ваші мільйони вкладені у сталевих надувних псів – Томпсон також попереджає, що повітряна кулька цін на сучасному арт-ринку може здутися.

Дон Томпсон – економіст, професор з маркетингу та стратегії в Шуліхській школі бізнесу при Йоркському університеті в Торонто. Він викладав у Гарвардській бізнес-школі та Лондонській школі економіки. Автор 14 книжок, зокрема бестселерів: «Опудало акули за 12 мільйонів доларів: цікава економіка сучасного мистецтва» (2010) та «Супермодель і коробка “Брілло”: особлива економіка сучасного мистецтва» (2014).

5,00
(1 оцінка)
|
Оціни книгу:

За два дні восени 2014 року на аукціонах «Сотбіз» і «Крістіз» у Нью-Йорку покупці витратили 1,7 мільярда доларів на сучасне мистецтво. Склади у вільних економічних зонах по всьому світу забиті мистецтвом для перепродажу. Один із п’яти сталевих надувних псів Джеффа Кунса пішов з молотка на 50% дорожче за будь-який інший витвір живого митця. Картину Крістофера Вула із цитатою з фільму Френсіса Форд Копполи – чотири ряди чорних літер на білому тлі – купили за 28 мільйонів доларів. У «Помаранчевому надувному псі» економіст і автор бестселерів Дон Томпсон наводить ці та інші вражаючі факти про сучасний арт-ринок верхнього цінового сегменту. Він пропонує свіжий і провокативний погляд на елітний арт-ринок, досліджує, що вступає у гру, коли йдеться про колообіг величезних сум, і що штовхає покупців, навіть на несвідомому рівні, надавати творам такої високої комерційної вартості.

Томпсон аналізує поведінку покупців і продавців у змаганні визначати й змінювати цінність мистецтва на нинішньому міжнародному ринку, від Нью-Йорка до Лондона, від Сингапура до Пекіна. Стережіться, якщо ваші мільйони вкладені у сталевих надувних псів – Томпсон також попереджає, що повітряна кулька цін на сучасному арт-ринку може здутися.

Дон Томпсон – економіст, професор з маркетингу та стратегії в Шуліхській школі бізнесу при Йоркському університеті в Торонто. Він викладав у Гарвардській бізнес-школі та Лондонській школі економіки. Автор 14 книжок, зокрема бестселерів: «Опудало акули за 12 мільйонів доларів: цікава економіка сучасного мистецтва» (2010) та «Супермодель і коробка “Брілло”: особлива економіка сучасного мистецтва» (2014).

За два дні восени 2014 року на аукціонах «Сотбіз» і «Крістіз» у Нью-Йорку покупці витратили 1,7 мільярда доларів на сучасне мистецтво. Склади у вільних економічних зонах по всьому світу забиті мистецтвом для перепродажу. Один із п’яти сталевих надувних псів Джеффа Кунса пішов з молотка на 50% дорожче за будь-який інший витвір живого митця. Картину Крістофера Вула із цитатою з фільму Френсіса Форд Копполи – чотири ряди чорних літер на білому тлі – купили за 28 мільйонів доларів. У «Помаранчевому надувному псі» економіст і автор бестселерів Дон Томпсон наводить ці та інші вражаючі факти про сучасний арт-ринок верхнього цінового сегменту. Він пропонує свіжий і провокативний погляд на елітний арт-ринок, досліджує, що вступає у гру, коли йдеться про колообіг величезних сум, і що штовхає покупців, навіть на несвідомому рівні, надавати творам такої високої комерційної вартості.

Томпсон аналізує поведінку покупців і продавців у змаганні визначати й змінювати цінність мистецтва на нинішньому міжнародному ринку, від Нью-Йорка до Лондона, від Сингапура до Пекіна. Стережіться, якщо ваші мільйони вкладені у сталевих надувних псів – Томпсон також попереджає, що повітряна кулька цін на сучасному арт-ринку може здутися.

Дон Томпсон – економіст, професор з маркетингу та стратегії в Шуліхській школі бізнесу при Йоркському університеті в Торонто. Він викладав у Гарвардській бізнес-школі та Лондонській школі економіки. Автор 14 книжок, зокрема бестселерів: «Опудало акули за 12 мільйонів доларів: цікава економіка сучасного мистецтва» (2010) та «Супермодель і коробка “Брілло”: особлива економіка сучасного мистецтва» (2014).

books
На жаль, ніхто немає даної книги
Будь першим, та залиш свій відгук про книгу